2 april 2011

Frukost



De senaste dagarna har jag ätit ur frysen eller lagat samma som tidigare, så jag har inte varit flitig med att uppdatera. Vikten står också still, så inget att rapportera där. Igår gjorde jag i alla fall den fyllda fläskfilén igen och den blev synnerligen uppskattad. Ljudliga stönanden av välbehag hördes över matbordet, och bättre betyg kan man ju knappast få. Tillbehör var denna gång isbergssallad med pärltomater samt en blandning av orange paprika, harry och sugarsnaps som jag stekte och kryddade lite. Och så champinjonsås som fått puttra ihop riktigt länge, jag hade rödlök i den här gången också. Mmmm...
Tänkte jag skulle ta några snygga bilder på stekta ägg, men jag fick tji. Dessutom gillar jag dem vändstekta fast med lös gula, och då blir de inte lika attraktiva på bild... ;-)
Önskar er en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar