17 april 2011

Minus tolv

Äntligen! Tolfte guldstjärnan vilket betyder att jag tappat tolv kilo. Det känns väldigt skönt och jag märker skillnad i kroppen. Ställen som gjorde ont förut gör inte det längre. Och jag är så glad att det går bra. Visst ställde resan förra veckan till det, men inte så att jag trillade dit på dåligheter, och det känns inte det minsta svårt att klara av mathållningen. Inte ens när middagen blir tre timmar senare än jag tänkt!

En riktigt god söndag önskar jag er alla kämpar därute!

3 kommentarer:

  1. Åh va´ duktigt gjort! Stort Grattis till tolvan :-)

    SvaraRadera
  2. AAAAWWWWWWWWWWWWWW,va kul att höra,att stå emot frestelser på resa är stort, själv föll jag för Anton Bergs marzipanägg.Ha det bra med påskmaten nu när lenten strax är över. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni! :-D
    Nu är det ju en gång så att Anton Bergs ägg är det godaste som finns, även om jag föredrar mandeläggen. Man får han ett pansar av armerad betong för att motstå. Och ska man ändå falla för godis kan man ju välja det bästa! :-)

    SvaraRadera