13 april 2011

Hemma igen


Jag är hemma igen sen igår kväll, men har haft massor att stå i och inte orkat varken laga mat eller fota det jag tog ur frysen och värmde idag. (Kycklingwok och nykokt broccoli)

På centralen igår blev det repris från i söndags, en Angus b&c utan bröd, och utan sallad också, den känns rätt onödig att betala för. Men det är inte mycket mat, så när jag långt om länge kom på tåget hem och de råkade ha en cafévagn (kors i taket!), så tog jag en kopp te och något de kallade räklandgång. Jag åt inte brödet förstås, och pålägget innehöll fler E-nummer än räkor, men vad gör man...

Vågen visade några hekto upp i morse jämfört med i söndags, men det må vara hänt. Med tanke på att jag brukar falla rejält varje tågresa annars och stoppa i mig choklad bara för att det finns, så har den här turen gått fantastiskt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar