27 april 2011

Påskfacit



Nu är jag hemma igen hos min våg och idag gav den mig facit över påskhelgen. Jag skulle ju varit helt nöjd om jag inte gått upp. Nu hade jag i stället tappat lite. Bara tre hg visserligen, men det är ju åt rätt håll. Och samtidigt är det vattensamlardags igen, tycker aldrig det är annat...

Dessutom, inte tror ni väl jag klarade mig på den magra laxtallriken igår? Det blev en räkmacka (utan mackan förstås) från bistron igen. Burr, den var ruggigare än förra gången. Torra burkräkor, tveksam majonnäs, grönkokt ägghalva. Som tur var unnade jag mig en halvflaska rött att skölja ner den med... ;-)

Hoppas ni är nöjda med er påsk och att det är skönt att komma tillbaks till den vanliga ordningen igen.

2 kommentarer:

  1. Hej, bra gjort, du verkar vara inne i zonen...
    Ville skriva en kommentar så du inte tror jag bara är med dig när du har stjärnor *s*

    SvaraRadera
  2. Tack Bettan, det uppskattas! Fast jag tycker ni är flitiga att kommentera i alla fall. :-)

    SvaraRadera