2 mars 2011

Två om dan


Min idé är att jag ska äta två mål mat om dan. Det låter kanske lite, och särskilt om man äter kolhydrater då man behöver fylla på ofta. Men jag vet att det funkar, har gjort det förr. Tricket är att vänta så länge som möjligt med frukosten. Och dricka ordentligt med vatten.
Idag åt jag äggröra och bacon strax efter elva, då hade jag varit uppe sen halv sju och varit iväg till doktorn, tagit prover och handlat mat innan jag kom hem och åt. Då var jag rejält hungrig, men inte hysterisk på något sätt. Middagen åts vid sextiden. Allt däremellan en kopp te med en skvätt grädde.
Det finns något som kallas intermittent fasting. Det som jag tänker hålla på med (de dagar det funkar) kan nog räknas dit.

1 kommentar:

  1. Jag heter Rebecca och det har varit 2 månader sedan dr. Iyabiye räddade mig från kronisk hepatit b. Jag lider av den sjukdomen under lång tid, min mage var svullen och jag hade smärta över hela kroppen. Jag ringde honom och han gav mig medicinen och efter att jag tog medicinen fick jag det bra. Jag är här för att tacka honom och låt folk veta att hepatit kan botas. Kontakta honom på: iyabiyehealinghome@gmail.com Ring / whtsapp: +2348072229413

    SvaraRadera