5 mars 2011

Lördagsräkor


Lite räkor och vin till lördagskvällen. Och en varmvattenflaska i knäet för jag har varit ute och drällt omkring på stan och det var ganska svalt. Kallare än jag var beredd på. Och kyrkan där konserten hölls var inte heller särskilt varm. Hade väl kanske varit underbart med riktigt het mat i stället, men nu blev det kalla räkor, majonnäs och brie och det var ju förstås jättesmaskigt!
Jag fann en låda i frysen som antagligen innehöll vildsvinsskav och lite grönsaker i en röra, den fick bli lunchen. Ytterligare en dag till handlingarna. Jag är nöjd.
Vin och framför allt PMS gör kanske att jag stannar upp i vikten, men nu känns det som att jag är på banan ordentligt. Jag är supermotiverad och satsar järnet. På kort sikt, lång sikt, och allt däremellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar