24 mars 2011

Sug!


Igår bestämde frysen åt mig vad jag skulle äta till middag. En burk ramlade nämligen ur och sprack mot golvet, så var det beslutet fattat! Äggröra och bacon till frukost, kycklinggryta till middag, so far so good. Men sen blev det extra salami, extra ost, te med grädde, två stekta ägg med ost och jag var ändå inte nöjd. Till slut föll jag för frestelsen hallon med vispgrädde. Lite hallon och mycket grädde visserligen, men ändå. Är lite rädd att inte kunna stå emot, att det ska bli värre. PMS i antågande igen ju...
Vågen står helt still, antar att kroppen har stannat och funderat lite. Hoppas den sätter igång att bränna igen snart!

2 kommentarer:

  1. Hej ja sug är ett helvete, jag fick ta lugnande hostmeducin igår för att inte ränna och köpa choklad.Vi hade nästan sommar här så vi satt ute och åt lunch och jag tog en öl, pint visserligen men ändå.Upp 1 kilo men bara vatten, tänk att allt ska va så dyrt *s*

    SvaraRadera
  2. Nästan sommar?? Här flyter isflaken förbi mitt fönster... :-) Men du, gillar du inte vin? Det kan vara som godis tycker jag, och inte lika trist effekt som öl...

    SvaraRadera