10 juli 2011

Nitton






Sådär. Jag lyckades klippa ett kilo till. Känns riktigt skönt. Det går ju inte fort nu, två kilo i månaden, och jag behöver minska såpass för att inte tappa styrfarten. Man ska väl vara glad för att det inte går fortare - säjer dom *s* - med tanke på hudens uppstramning och allt det där. Men känslan är ju att det hade varit tusan så mycket roligare med fem kilo i månaden! Nå, huvudsaken att det funkar. Och det gör det verkligen. Jag mår toppen i kroppen.
Hoppas ni gör det också, ha en skön söndag och var rädda om er!

5 kommentarer:

  1. Hej, går in varje dag och kollar mat och ev.kilon ner.Roligt båda delar, jag måste komma ut lite mer kanske *ss*
    Ha en bra ny månad

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen, halva kommentaren försvann, vad jag menade var grattis och nåt som jag inte kommer ihåg hur jag tänkte nu.

    SvaraRadera
  3. :-D
    Dumma blogger som äter halva kommentarer! Men tack snälla och hoppas du har en bra sommar! Kram tillbaks!

    SvaraRadera
  4. La, la, la, la, la .... jag är så gla´. För din skull. Det ska märkas såsom du kämpar! Tänk, snart är det två-nolla! :D

    SvaraRadera
  5. Tack Maja! Ja, tjugo kommer att kännas som en milstolpe. Så jämnt och fint! ;-)

    SvaraRadera