23 augusti 2011

21


Stjärna nr 21 satt långt inne, nästan en månad tog det att gå ner det här kilot. Men nu så! 
Ibland tycker jag att jag får dålig utdelning nuförtiden för min disciplin, men när stjärnorna väl kommer så känns det ju absolut värt det. 
Tja, inte för att jag har nåt väl direkt. Vill jag må bra så är det såhär jag ska äta, socker- och spannmålsfritt. Det är ändå hälsovinsterna som är det viktigaste, och dem har jag fått oavsett vikten.

Jag har börjat nya frukostvanor. Maten är samma, men jag tar med den till jobbet och äter mycket senare. Oftast vid halv elva-elvatiden. Vill jag ha äggröran varm så får jag snällt använda micro, vilket jag inte riktigt gillar. Men på detta sätt vinner jag tid på morgonen, och framför allt står jag mig bättre tills jag kommer hem och kan göra middag. Det har funkat bra hittills. 

2 kommentarer:

  1. Heja, Heja Dig! Beundrar din kämparanda och det inspirerar :o) På måndag ska jag försöka hänga på!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Maja! Ja, gör det!

    SvaraRadera